Czym wyróżnia się dobra firma SEO. Zdobądź więcej informacji.
Jeśli prowadzisz swoje przedsiębiorstwo i uruchamiasz dla niego stronę www, zapewne po czasie zastanawiasz się, jakie działania podjąć, żeby była ona widoczna na topie wyników wyszukiwania. To oczywiste wszak, iż w XXI w. obecność w sieci jest jedną z podstaw sukcesu, bo to właśnie stąd duża grupa klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak więc znaleźć rzetelną agencję SEO? Należy wsłuchać się w wskazówki ekspertów.
Jak zatrudnić solidną firmę SEO? Google przygotowało o tym kurs
Nie można negować, że cały sektor SEO, innymi słowy działań związanych z optymalizacją stron internetowych pod kątem wyszukiwarek, pojawiła się i nieustająco rozkwita zasadniczo wyłącznie za dzięki wyszukiwarce Google. Pomimo występowania innych opcji, jak przykładowo Bing, Yahoo bądź DuckDuckGo, nadal kluczowe są pozycje wypracowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy zatem, kto chce być widocznym w sieci, powinien zapracować na swoją pozycję na pierwszej stronie w Google. W przypadku branż, w których występuje silna konkurencja, zwykle jest to niełatwe bez konsultacji ze specjalistami z firmy SEO. Google zdecydowało się pomóc tym, dla których pojęcie optymalizacji stron jest nowością, i opublikowało krótki instruktaż, jak zatrudnić solidną firmę SEO.
Czym według Google charakteryzuje się dobra firma SEO?
Pracownica Google z przeszło dziesięcioletnim stażem w prosty sposób naświetla, jak poznać dobrą agencję SEO, wymieniając wśród podstawowych cech m.in.:
- rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od dowiedzenia się, jak działa branża klienta, jakie są cele jego przedsiębiorstwa i kto stanowi jego najmocniejszą konkurencję,
- umiejętność oceny czasu i budżetu potrzebnego do zakończenia zakładanych działań,
- udzielenie witrynie wsparcia technicznego oraz prowadzenie działań nad poprawą jej użyteczności,
- transparentność odnośnie prowadzonych działań, np. poprzez stały dostęp do statystyk strony i cykliczne raporty,
- zapewnienie stronie opieki technicznej oraz prowadzenie działań nad ulepszeniem jej użyteczności,
- zadbanie o całościową widoczność strony www, a nie jedynie zdobywanie pozycji w wynikach wyszukiwania na konkretne frazy.
Pracownica Google podkreśla także, iż rzetelna firma SEO nigdy nie obieca rewelacyjnych wyników z dnia na dzień, bo optymalizacja strony internetowej jest procesem długotrwałym, w wielu przypadkach dającym większe rezultaty najczęściej po paru miesiącach pracy.