Pozycjonowanie dla początkujących

Pozycjonowanie dla początkujących

Jeżeli chcesz zamówić pozycjonowanie stron, skieruj się na seo4.net.

Istnieją 3 kluczowe strategie pozycjonowania:
– pozycjonowanie lokalne,
– pozycjonowanie Long Tail, a więc na tzw. długi ogon,
– pozycjonowanie okresowe.

Pozycjonowanie Lokalne

W tym pozycjonowaniu kluczowe jest połączenie frazy z nazwą wybranej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym uwzględnia się przede wszystkim:
– dzielnicę (przykładowo “sklep RTV Mokotów”)
– miasto (“klub fitness Kraków”)
– państwo (“studio filmowe Polska”)
Pozycjonowanie lokalne bardzo dobrze zda egzamin w stosunku do przedsiębiorstw lokalnych, które adresują swoje usługi tylko do osób przebywających w tym samym regionie. Taka strategia pozycjonowania jest preferowania też wtedy, gdy przedsiębiorstwo ma mały budżet reklamowy i nie ma możliwości walczyć o pozycje na słowa kluczowe bez dopasowania regionalnego, przykładowo zamiast “restauracja chińska“, to “restauracja chińska Kraków”.

Pozycjonowanie Long Tail, to znaczy na tzw. długi ogon

Drugi rodzaj pozycjonowania to trafne i przetestowane rozwiązanie dla właścicieli firm dysponujących niewielkim budżetem na reklamę. Dzięki odpowiedniemu dobraniu słów kluczowych, nie tylko uda się wejść w niszę powiązaną z daną branżą, ale też koszty reklamy w Google Ads mocno się obniżą. Pozycjonowanie Long Tail to też dużo mniejsza konkurencja. Kluczowe jest też to, że coraz popularniejszy jest trend wprowadzania skonkretyzowanych zapytań w wyszukiwarkach.
Frazy pozycjonowania Long Tail to na przykład:
– smartfon LG G7 biały,
– obuwie puma Turin II czarne sklep online,
– golarka Eldom G42 szara.
Pozycjonowanie na długi ogon jest niesłychanie istotne przede wszystkim dla sklepów online. Za pomocą tego typu fraz, sklepy mające w swoim asortymencie bardzo obszerną ofertę artykułów mogą się jeszcze efektywniej pozycjonować w wynikach wyszukiwania.

Pozycjonowanie okresowe

Pozycjonowanie okresowe pełni szczególną funkcję przed okazjonalnymi bądź cyklicznymi wydarzeniami, takimi jak Dzień Ojca, Tłusty Czwartek lub Światowe Dni Młodzieży. Ten wariant pozycjonowania jest wyjątkowo efektywny, jeżeli popularna w danym czasie fraza zostanie odnaleziona i wykorzystana odpowiednio wcześniej. Na ogół pozycjonowanie okresowe wykorzystywane jest w sektorze turystyki oraz gastronomii. W większości wypadków trzeba zainicjować je na dwa-trzy miesiące przed interesującym nas wydarzeniem, by wyszukiwarka Google zdążyła na czas zaindeksować nową bądź uzupełnioną treść witryny internetowej.

Dane adresowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]