O pozycjonowaniu stron

O pozycjonowaniu stron

Więcej w temacie Google pozycjonowanie stron na https://seo4.net/pozycjonowanie-stron/.

Pozycjonowanie to wiele prac, które mają na celu poprawienie widoczności stron w bezpłatnych wynikach wyświetlanych w wyszukiwarce. Im wyżej strona pojawia się w SERP, tym więcej przyciągnie odwiedzających witrynę, co ostatecznie powinno prowadzić do zwiększenia konwersji firmy. Drugim atutem tego działania jest budowa rozpoznawalności produktu, usługi bądź samej marki.

Algorytm Google analizuje każdą witrynę internetową pod kątem w przybliżeniu 200 różnych czynników. Efekt tej ewaluacji przesądza o tym, na którym miejscu strona lub jej podstrona pojawi się użytkownikowi przeglądarki w SERP na konkretną frazę. Za główne czynniki rankingowe specjaliści ds. SEO uznają m.in. jakość treści, linkowanie (wewnętrzne i zewnętrzne), a także prędkość ładowania.

Wstukując w wyszukiwarkę Google jakieś słowo, użytkownik otrzymuje wykaz stron, które algorytm ocenił jako najdokładniej odpowiadające na powyższe hasło. Które strony pojawią się w SERP najwyżej? Z reguły te, których treść jest unikalna i dobrze wypełniona przemyślanymi frazami kluczowymi. Na pozycje nie bez wpływu jest także szybkość ładowania się strony (nie tylko w wersji na mobile, ale i desktopowej), właściwie zoptymalizowany kod HTML, jak również jakość linków prowadzących do naszej strony.

Czy warto przekazać pozycjonowanie sklepu albo strony www agencji SEO?

Google regularnie usprawnia algorytm, z tej przyczyny zaleca się oddać pozycjonowanie i optymalizację stron oraz sklepów specjalistom. Właściwym wyborem jest firma SEO, która ma kilkuletnie doświadczenie w tym zakresie. W takich agencjach zatrudnionych jest wielu specjalistów nie tylko od SEO, ale również prowadzenia kampanii Google Ads czy projektowania stron. Powierzając pozycjonowanie podmiotowi zewnętrznemu zaoszczędzone czas i środki można zaprząc w inne akcje marketingowe, które także podniosą dochód firmy.

Pozycjonowanie sklepów i stron www – usługa na miarę współczesności

Pozycjonowanie to przede wszystkim usługa adresowana do administratorów stron, których zadaniem jest dotarcie do klienta i sprzedaż wyrobów bądź usług przedsiębiorstwa. Prowadząc dowolny biznes nierozważnie jest w XXI w. nie posiadać własnej strony firmowej albo ją uruchomić, jednak zaniechać jej pozycjonowanie. Biznes to ciągłe współzawodnictwo o dotarcie do nowych klientów. Według szacunków aż 97% klientów szuka w internecie opinii o lokalnych firmach, co wyraźnie pokazuje do jak szerokiej grupy klientów można w ten sposób dotrzeć. A wyświetlenie się adresu strony bądź sklepu w Top10 wyników wyszukiwania w przeglądarce ogromnie zwiększa prawdopodobieństwo, iż konsument wybierze nasze usługi.

Dane adresowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]